The Story of the Raven and a Monk


Whenever you Feel sad Read this Story !!!

یہ کہانی ان لوگوں کے لیے ہے جو اپنی زندگی سے مطمئن نہیں ہیں اور دوسروں کو ان سے زیادہ خوش سمجھتے ہیں۔

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک کوا اپنی زندگی سے بہت ناخوش تھا ایک دن درخت کی شاخ پر بیٹھ کر رونے لگا۔ ایک راہب درخت پر بیٹھا تھا کہ کوے کے آنسوؤں کا ایک قطرہ راہب کے گال پر گرا۔ راہب نے سر اٹھایا اور دیکھا کہ ایک کوا رو رہا ہے راہب نے اس سے پوچھا کیا بات ہے میرے دوست تم کیوں رو رہے ہو کوے نے کہا عقل مند میں اپنی زندگی سے بہت پریشان ہوں کوئی مجھ سے پیار نہیں کرتا لوگ مجھے ذلت میں گولی مار دیتے ہیں۔ مجھے کھانے کو کچھ بھی دے سب مجھ سے نفرت کرتے ہیں ایسی زندگی سے موت بہتر ہے۔

کوے کی بات سن کر راہب کا دل رحم سے بھر گیا اس نے کوے سے کہا میرے دوست ہمیں جس حال میں بھی خوش رہنا سیکھنا چاہیے لیکن کوے نے راہب کی عقل نہ سمجھی اور روتا رہا۔ پھر راہب نے کہا پریشان مت ہو مجھے بتاؤ تم کیا بننا چاہتے ہو میں تمہیں اپنے منتر سے بنا سکتا ہوں۔ کوّا خوش ہوا اور بولا سب مبارک ہو اگر تم مجھ پر احسان کرنا چاہتے ہو تو مجھے ہنس بنا دو۔

راہب نے کہا ٹھیک ہے میں تمہیں ہنس بنا دوں گا لیکن پہلے ہنس کے پاس جاؤ اور اس سے پوچھو کہ وہ اپنی زندگی سے خوش ہے یا نہیں تم جا کر معلوم کرو تب تک میں تمہارا انتظار کرتا ہوں۔ کوا خوشی سے اڑ کر ہنس سے ملنے چلا گیا اس نے ایک ہنس کو تالاب میں تیرتے ہوئے دیکھا تو وہ ہنس کے پاس گیا اور کہا کہ تم کتنے خوبصورت ہو تم دودھ کی طرح سفید ہو ہر کوئی تم سے پیار کرتا ہے تم دنیا کا سب سے خوش کن پرندہ ہونا چاہیے ہنس نے کوے سے کہا اداس دل نہیں میرے دوست میں خوش نہیں ہوں دنیا میں کتنے خوبصورت رنگ ہیں لیکن میرا کوئی رنگ نہیں سفید کوئی رنگ نہیں ہے میرے خیال میں طوطا دنیا کا سب سے خوش کن پرندہ ہونا چاہیے وہ بہت رنگین ہے۔

یہ سن کر کوا وہاں سے اڑ کر طوطے کے پاس پہنچ گیا۔ اس نے طوطے سے کہا اے طوطے تم بہت رنگین اور خوبصورت ہو تم دنیا کا سب سے خوش نصیب پرندہ ہو، طوطے نے کوے سے اداس دل سے کہا نہیں میرے دوست میں خوش نہیں ہوں تم لوگ طوطے کو پنجرے میں رکھتے ہوئے دیکھو۔ میں ہمیشہ ڈرتا ہوں کہ کہیں کوئی مجھے پکڑ کر پنجرے میں بند کردے۔ میرے خیال میں مور اس دنیا کا سب سے خوش نصیب پرندہ ہے وہ بھی مجھ سے زیادہ رنگین ہے۔

یہ سن کر کوا مور کی تلاش میں ادھر اُدھر اڑ گیا۔ کافی دیر تلاش کرنے کے بعد بالآخر اسے ایک مور ملا جو چڑیا گھر کے پنجرے میں تھا۔ اس نے دیکھا کہ سینکڑوں لوگ اسے دیکھنے کے لیے جمع ہیں۔ لوگوں کے جانے کے بعد کوّا مور کے پاس آیا اور کہا پیارے مور تم بہت خوبصورت ہو۔ ہر روز ہزاروں لوگ آپ کو دیکھنے آتے ہیں اور مجھے دیکھتے ہیں جب لوگ مجھے دیکھتے ہیں تو فوراً مجھے بھگا دیتے ہیں۔ میرا خیال ہے کہ تم کرہ ارض کا سب سے خوش نصیب پرندہ ہو مور نے افسردگی سے جواب دیا، اس نے کہا کہ میں ہمیشہ سوچتا تھا کہ میں کرہ ارض کا سب سے خوبصورت اور خوش کن پرندہ ہوں لیکن اپنی خوبصورتی کی وجہ سے میں اس چڑیا گھر میں پھنس گیا ہوں جب لوگ میرا رنگ برنگے نوچتے ہیں۔ پنکھوں سے آرائشی چیزیں بنانے سے مجھے بہت تکلیف ہوتی ہے۔ مور نے ایک گہری سانس لی اور کہا میں خوش نہیں ہوں میرے دوست۔

مور کی یہ بات سن کر کوے کو حیرت ہوئی اس نے اس سے پوچھا کہ تم خوش نہیں ہو تو تمہارے خیال میں دنیا کا سب سے خوش پرندہ کون ہے مور نے کہا میں نے چڑیا گھر کا بہت غور سے جائزہ لیا تو مجھے معلوم ہوا کہ تم ہی کوے ہو صرف پرندہ پنجرے میں نہیں رکھا جاتا لوگ آپ کو پکڑ کر پنجروں میں پھنسانے کی کوشش نہ کریں اس لیے پچھلے کچھ دنوں سے میں سوچ رہا ہوں کہ اگر میں کوا ہوتا تو خوشی سے ہر جگہ گھوم سکتا تھا اور میں آزاد ہوتا۔

یہ سن کر کوّا وہاں سے اڑ گیا اور آج پہلی بار وہ کوّا بن کر خوشی محسوس کر رہا تھا، وہ واپس اسی سٹیج پر آیا اور کہنے لگا کہ میں کچھ اور نہیں بننا چاہتا میں جو ہوں ٹھیک ہوں۔

اگر آپ ہماری زندگیوں کو دیکھیں گے تو ہمیں معلوم ہوگا کہ یہ ہمارا بھی مسئلہ ہے ہم دوسروں سے ضروری موازنہ کرتے ہیں اور پھر اداس ہو جاتے ہیں اور اپنے آپ کو کوستے ہیں ہم آپ کو یہ نہیں بتاتے کہ ہمارے پاس کیا ہے اور یہ سب ناخوشی کے شیطانی چکروں کی طرف جاتا ہے جسے آپ بننا سیکھیں۔ جو کچھ آپ کے پاس نہیں ہے اس کو دیکھنے کے بجائے جو آپ کے پاس ہے اس میں خوش رہیں ہمیشہ کوئی نہ کوئی ایسا ہو گا جس کے پاس آپ سے کم یا زیادہ ہو گا اگر آپ اپنا موازنہ دوسروں سے کرتے رہیں گے تو آپ کبھی بھی خوش نہیں رہ سکیں گے جو مطمئن ہو اس کے پاس جو ہے وہ دنیا کا سب سے خوش انسان ہے۔